PISANJE
Tekstovi koji informiraju, angažiraju i potiču čitatelja – potencijalnog klijenta – na akciju temelj su svake uspješne online prisutnosti malog biznisa ili velike tvrtke.
Bilo da se radi o blogu, PR članku ili opisu objave na društvenoj mreži, sadržaj prilagođavam ciljnoj publici, tonu brenda i poslovnim ciljevima.
Usluga uključuje:
✓ pisanje blogova
✓ pisanje PR članaka i promotivnih tekstova
✓ kreiranje objava (i vizuala) na društvenim mrežama (Instagram, Facebook)
✓ ghostwriting – pisanje tekstova gdje se vi predstavljate kao autor.
Cilj je sastaviti tekst koji ne samo da lijepo zvuči nego i daje željene rezultate – širenje svijesti o brendu, povećanje prometa na web-stranici te, konačno, veći profit.
OPTIMIZACIJA
Search engine optimization ili, skraćeno, SEO proces je u kojem nastojimo poboljšati vidljivost web-stranice u organskim odnosno neplaćenim rezultatima pretraživanja u tražilicama, kao što je Google i dr.
Usluga uključuje:
✓ istraživanje ključnih riječi (riječi ili fraze koje ljudi upisuju u Google ili drugu tražilicu kada nešto traže) i analizu konkurencije
✓ optimizacija naslova, metaopisa i strukture teksta
✓ unutarnje povezivanje i prilagodba sadržaja.
Cilj je da se čitatelju, dok pretražuje proizvod ili uslugu na, npr. Googleu, vaša stranica/tvrtka prikaže među prvim rezultatima pretraživanja.
LEKTURA
Unatoč zanimljivosti, sadržajnoj točnosti i dobroj optimizaciji teksta, gramatičke i pravopisne pogreške mogu narušiti profesionalni dojam.
Lekturom i stilskom doradom osiguravamo da tekst bude jezično točan i stilski prilagođen.
Usluga uključuje:
✓ ispravak gramatičkih i pravopisnih pogrešaka tekstova koje već imate na svojoj web-stranici
✓ stilsko usklađivanje i prilagodba teksta tonu brenda
✓ provjeru i usklađivanje terminologije prema hrvatskom standardnom jeziku.
Kako izgleda proces suradnje?
1. Upit i ponuda
Sve počinje tako što mi pošaljete upit s uslugom koju tražite ili pitanjima koja imate. Nakon toga ubrzo ćete dobiti odgovor – dogovorit ćemo detalje suradnje, dobit ćete ponudu i vremenski okvir izvršenja usluge.
2. Razrada plana i dogovor
U ovom koraku doznajem više o vašem brendu i potrebama: koju uslugu ili koju vrstu sadržaja želite te koji su ciljevi što se tiče njegova obujma i vremenskih rokova. Komuniciramo kako vama najbolje odgovara: mailom, telefonski ili videopozivom.
3. Slanje prvih verzija
Prvu verziju teksta/objava šaljem u dogovorenom formatu i čekam povratnu informaciju. Uvijek preporučujem da novi tekst faktografski provjeri stručna osoba za temu koju tekst obrađuje.
4. Revizija i dorada tekstova
Nakon provjere teksta s vaše strane unosim potrebne izmjene. One se mogu ticati faktografije, tona, nekih specifičnosti vezanih uz način poslovanja i sl.
5. Predaja završne verzije
Tekst prolazi završne provjere te vam šaljem ispravljenu verziju.
6. Dugoročna suradnja (po želji)
Ako vam je potreban content writer za veći projekt ili želite kontinuirano raditi na svom online sadržaju, možemo ostvariti dugoročnu suradnju.